ВЛИЈАНИЕТО НА ТУРСКИТЕ ТВ-СЕРИИ ВРЗ МЛАДАТА ПОПУЛАЦИЈА НИЗ ПРИЗМАНА СОВРЕМЕНАТА КУЛТУРА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ајлин Карахасан

Апстракт

Турските телевизиски серии остварија значителна трансформација и ги надминаа географските граници на Република Турција. Овој културен феномен го прошири својот досег до Република Северна Македонија и стекна огромна популарност. Во настојувањето да се објаснат карактеристиките на феноменот, во овој труд, преку спроведената анкета меѓу средношколците, се анализираат ставовите на младата генерација и се идентификуваат потенцијалните придобивки и предизвици што произлегуваат од културната размена. Ова истражување има цел да ги согледа повеќеслојните димензии на влијанието на турските телевизиски серии, како нивната популарност, така и нивното влијание врз усвојувањето на турскиот јазик. Резултатите од анкетата овозможуваат сознанија за улогата што ја имаат турските телевизиски серии во обликувањето на профилот на личноста и за односот на младата популација кон современата култура

Downloads

Download data is not yet available.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Рубрика
Culture

Референци

Erdoğan, İ. (2004). Popüler Kültürün Ne Olduğu Üzerine, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, Sayı 57, 7–19.
Karlıdağ, S. ve S. Bulut (2014). The Transitional Spread of Turkish Television Soap Operas. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, Sayı, 47 (2), 75–96.
Diken B, Lausten C.B. (2010). Filmlerle Sosyoloji (Tercüme: Sona Ertekin). İstanbul: Metis.
Güllüoğlu Işık, Ö. (2012). Biz Kitle İletişim Aracı Olarak Televizyonun Popüler Kültür Ürünlerini Benimsetmeve Yayma İşlevi Üzerine Bir Değerlendirme. Global Media Journal, 64-86.
Hall, S. (1994). Culture, The Media and the “Ideological Effect” (Tercüme: Mehmet Küçük). Ankara: Аrk.
Hall, S. (2003). Da Diáspora: identidades e mediações culturais. Belo Horizonte: Ed. UFMG.
Le Bon, G. (1997). Kitleler Psikolojisi. İstanbul: Hayat.
Postman, N. (2004). Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in The Age of Show Business (Tercüme: Osman Akınhav). İstanbul: Ayrıntı Yay.
Raymond, W. (2011). Cultura e sociedade. Petrópolis: Vozes.
Russell, J. A. (1991). Culture and the Categorization of Emotions. Psychological Bulletin, 110(3): 426-450.

Колку и какви серии гледаат младите струмичани? - Достапно на: https://strumicadenes.mk/kultura/kolku-i-kakvi-serii-gledaat-mladite-strumichani/ (Пристапено на: 21.10.2022)
Gerbner G. (2011). Reclaiming Our Cultural Mythology. Достапно на: http://www.context.org/iclib/ic38/gerbner/ (Пристапено на: 18.11.2022)