РЕАЛНИ И ИМАГИНАРНИ МЕСТА НА ПРИПАДНОСТ ВО ДЕЛОТО НА ВЛАДА УРОШЕВИЌ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Апстракт
Одбирајќи ги детството, градот и сонот како триделна Аријаднина нишка која се провлекува низ лавиринтските патеки на неговото творештво, Урошевиќ хронотопски ги вкрстува во едно хармонично созвучје: реалното и имагинарното, јавето и сонот, блиското и далечното, искуството и сеќавањето, Редот и Авантурата, животот и креацијата. Ако детството е загубениот рај, вистинска еманација на чудесното, а градот, во некоја смисла, средиште на светот, космос кој ги чува палимпсестните траги од минатото, но едновремено е и прилагодлив на личните копнежи, сонот го означува „крајот“ на познатата реалност и „почетокот“ на некоја друга, фантастична или надреална реалност, потчинета на поинакви закони и логика, но подеднакво вистинита и клучна за нашето суштествување.
Downloads
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Copyright © 2014 Blaže Koneski Faculty of Philology, Skopje
Journal of Contemporary Philology (JCP)
Современа филологија
Референци
Јанковски В. (2003). Огледало за загатката: разговори со Влада Урошевиќ. Скопје: Сигмапрес.
Калвино, И. (2005). Невидливите градови. Скопје: Или-или.
Лахман, Р. (2004). Мнемотехника и симулакрум. Мираж / Mirage, e-comparative journal. Пристапено на 23.04.2013: http://mirage.com.mk/index.php/mk/spisanie-mirage/2599/intertekstualnost/276 -2013 -04-23-12-22-08
Урошевиќ, В. (1986). Хипнополис. Скопје: Македонска книга.
Урошевиќ, В. (2011). Детство, лето, град. Скопје: Темплум.
Улих, К. (2003). Историчност и модерност. Во Катица Ќулавкова (уред.). Теорија на интертекстуалноста, 165–200, Скопје: Култура.