АНТРОПОЗОФИЈАТА KAKO ОБРАЗОВНА ФИЛОЗОФИЈА

Автори

  • Алма Тасевска Филозофски факултет, УКИМ, Скопје

ДОИ:

https://doi.org/10.37510/

Клучни зборови:

АНТРОПОЗОФИЈА, ОБРАЗОВНА ФИЛОЗОФИЈА, ВАЛДОРФСКА ПЕДАГОГИЈА

Апстракт

Антропозофијата ги отсликува филозофските основи врз кои Рудолфштајнер меѓу другото ja втемелил и валдорфската педагогија. Антропозофијата Штајнер ja претставува како витален поглед на светот која наоѓа примена во повеќе сфери на модерниот, секојдневен живот, како ла пример: антропозофска медицина, валдорфска педагогија, еуритмија-како нова уметност на движењата, a исто така таа иницира нови имупулси во архитектурата и уметноста.
Филозофските и теоретските антропозофски форми претставуваат основа за бројните наставни методи кои œ применуваат во валдорфските градинки и училишта и се рефлектираат во ставовите на многу валдорфски воспитувачи и наставинци, како и во генералното структуирање и ориентирање на валдорфското образование во текот на различните стадиуми на развој.
Оттука антропозофија ja претставува појдовната основа за валдорската педагогија која е издигната на ниво на образовна филозофлја, со само за себе својствени карактеристики.

Преземања

Објавено

2009-12-16

Како да се цитира

АНТРОПОЗОФИЈАТА KAKO ОБРАЗОВНА ФИЛОЗОФИЈА. (2009). Годишен зборник на Филозофски факултет - Скопје, 62(1), 51-60. https://doi.org/10.37510/

Најчитани трудови од истиот автор(и)