Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Home
About the journal
Aims and scope
Abstracting and indexing
Access and аrchiving policy
Publication ethics
Article processing costs
Publishing frequency
Announcements
Privacy statement
Issues
Current issue
All issues
Editorial board
For authors
Author guidelines
Peer review process
Contact
Search
Search
English
Macedonian
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 4 No 7 (2011): Ревија за социјална политика/Journal of Social Policy
Published:
2022-08-01
Full Issue
Front Matter (Македонски)
Пригодна биографија за проф. д-р (Македонски)
Почесно обраќање кон проф. Дивна (Македонски)
Вовед (Македонски)
Содржина (Македонски)
Articles
ПАТЕКИТЕ И КРСТОСНИЦИТЕ НА СОЦИЈАЛНАТА ПЕДАГОГИЈА: ИСТОРИСКИ РАЗВОЈ И СОВРЕМЕНИ ПРИСТАПИ
Сузана Миовска - Спасева
15-30
PDF
СОЦИЈАЛНАТА ДРЖАВА И ОБРАЗОВАНИЕТО: Обид за типологија на модели на образовна политика
Сузана Борнарова
31-42
PDF
Континуирано образование и надминување на социјалната исклученост на старите лица
Сунчица Димитријоска
43-51
PDF
ОБРАЗОВАНИЕТО НАСПРОТИ ПОЛИТИЧКАТА МАНИПУЛАЦИЈА
Нано Ружин
52-64
PDF
Образовната сиромаштија како социјалнополитичко и педагошко прашање
Моника Шукала
65-74
PDF
Активностите на Универзитетот Трето доба – Скопје
Томе Димишковски
79-80
PDF
Активности на здружението Центар за образовна поддршка ДЕНДО ВАС
Жаклина Дурмиш
80-81
PDF
Other
РАЗВОЈ НА РЕГИОНАЛНАТА МРЕЖА НА ШКОЛИ ЗА СОЦИЈАЛНА РАБОТА
Мисија на обединувањето на школите за социјална работа
Оливера Грбиќ
75-78
PDF
Програмски активности на HELP AGE INTERNATIONAL во Република Македонија
Елизабета Куновска
82-83
PDF
Центар за обука за социјален развој, поддржан од УНДП при Институтот за социјална работа и социјална политика
Соња Стефановска - Трајаноска
83
PDF
Make a Submission
About the Journal
Aims and Scope
Abstracting and Indexing
Access and Archiving Policy
Publication Ethics
Article Processing Costs
Publishing Frequency
Editorial Board
Author Guidelines
Peer Review Process
Usage Statistics Information
We log anonymous usage statistics. Please read the
privacy information
for details.