ГОЛЕМАТА (МАЛАТА) БУКВА ВО ПИШАНАТА ПРАКТИКА НА МАКЕДОНСКИОТ СТАНДАРДЕН ЈАЗИК

(ПОИМИ ОД ОБЛАСТА НА ОБРАЗОВАНИЕТО)

Автори

  • Violeta Januševa Faculty of Pedagogy, University of Bitola, Macedonia , , Универзитет „Св. Климент Охридски“ – Битола, Педагошки факултет – Битола, Република Македонија , , ,

Клучни зборови:

голема буква, мала буква, пишана практика

Апстракт

Во пишаната практика на македонскиот стандарден јазик,многу често, се забележуваат неусогласеност и недоследност, во однос на употребата на правилата за пишување на гласовите и на збороформите. Во оваа смисла, особено се важни поимите од областа на образованието, кои, многу често, се среќаваат во пишаната практика на оние кои на каков било начин се поврзани со оваа дејност, а, кои, секако, внесуваат дилеми за тоа како треба да бидат напишани во однос на големата, односно на малата буква. Следствено, во трудот се покажуваат конкретни разлики во пишувањето на поими од областа на образованието(со голема или со мала буква) и истовремено се укажува на тоа дека непрецизноста и недореченоста на правилата за нивна употреба во Правописот резултираат со различни толкувања и различна реализација во пишуваната практика на јазикот. Тоа, пак, од своја страна, ја наметнува потребата од постоење на попрецизни правила во однос на овој дел од Правописот на македонскиот стандарден јазик.

Превземања

Податоците за превземање не се сè уште достапни.

Преземања

Објавено

2019-10-22

Издание

Секција

Современото oпштество во културата, јазикот и литературата

Како да се цитира

ГОЛЕМАТА (МАЛАТА) БУКВА ВО ПИШАНАТА ПРАКТИКА НА МАКЕДОНСКИОТ СТАНДАРДЕН ЈАЗИК: (ПОИМИ ОД ОБЛАСТА НА ОБРАЗОВАНИЕТО). (2019). Филолошки студии, 13(1), 267-282. https://journals.ukim.mk/index.php/philologicalstudies/article/view/393

Најчитани трудови од истиот автор(и)