ВРЕДНУВАЊЕ НА КРЕАТИВНОСТА ВО УЧИЛИШНАТA СРЕДИНА
ДОИ:
https://doi.org/10.37510/Клучни зборови:
КРЕАТИВНОСТ, ВРЕДНУВАЊЕ, КВАНТИТАТИВНИ, КВАЛИТАТИВНИ МЕТОДИ, УЧЕЊЕАпстракт
Предмет на интерес на овој труд е вреднувањето на креативноста во училишната средина. Пред учениците и наставниците ce nocmaeyeaam високи барања во поглед на креативноста, но 60 училишната пракса изостанува поддршката која би водела до остварување на саканата цел во поголема мера. Една од можните
причини е проблемот со мерење на креативниот потенцијал, за кој ce npemnocmaeyea дека е присутен кај секој поединец, дека во детството и младоста ce развива и дека во возрасниот период ce
реализира преку давање креативни продукти од пошироко општестеено значење. Тестовите на креативност имаат ниска валидност и релијабилност, показателите на креаттноста ce зависни од доменот на изразување, a критериумите за проценување на креатиените продукти ce нејасни. Истражувачите ce прагиуваат дали постоечките mecmoeu ce добри за користење, но не отстапуваат од натамошно подобрување на мерењето на креативноста. Разгледувањето на придонесот на квалитативното проучување на креативностаукажува дека тоа нуди поинаков вид информации кои ja дополнуваат сликата за процесот на творење, но е
помалку оперативно и потешко за употреба во учшишната пракса. Решението ce гледа во проширување на поимот креативност бо насока на одвојување на креативните процеси кои ce вклучени
60 конструирање на личното зиаење u разбирање, како посебни бидоби на креатибност кои ce разликуваат од малата (секојдневна) и големата (еминентна) креативност. Ако креатибноста е новина и лична интерпретација на искуството, акцијата и настаните, тогаги перспектиеата за вреднување на креатшниот потенцијал
е ео набљудување научењето и во трагање no креативен пристап 60 процесот на сознание.
Преземања
Објавено
Издание
Секција
Дозвола
Авторско право(c) 2011 Виолета Арнаудова

Овој труд е лиценциран како Creative Commons Attribution 4.0 International License.