ЕМПАТИЈА И СИСТЕМАТИЗИРАЊЕ КАЈ ДЕЦА СО АУТИСТИЧЕН СПЕКТАР НА НАРУШУВАЊЕ

Автори

  • Наташа Станојковска Трајковска Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje , Филозофски факултет, УКИМ, Скопје

ДОИ:

https://doi.org/10.37510/godzbo2073419st

Клучни зборови:

АУТИСТИЧЕН СПЕКТАР НА НАРУШУВАЊЕ, ЕМПАТИЈА, СИСТЕМАТИЗИРАЊЕ

Апстракт

Аутизмот претставува первазивно развојно нарушување кое се дефинира
со постоење на ненормален или оштетен развој кој се манифестира пред тре-
тата година од животот со карактеристичен облик на патолошко функциони-
рање во сите три области на социјалните интеракции, во комуникациите и со
повторувачко однесување (СЗО).
Трудот претставува анализа на литература која го обработува аутис-
тичниот спектар на нарушување, со посебен осврт на емпатијата и система-
тизирањето, две значајни димензии во нивното функционирање и нивното со-
цијална интеракција.
Препораките кои произлегуваат од анализата на повеќе истражувања
укажуваат дека особено значаен е интензивниот ран третман, примена на
стратегии за стимулација на емпатијата и систематизирањето, но и влија-
ние на пошироката јавност за прифаќањето на децата со аутистичен спектар.
на нарушување во сите сфери на општественото живеење.

Објавено

2020-12-16

Како да се цитира

ЕМПАТИЈА И СИСТЕМАТИЗИРАЊЕ КАЈ ДЕЦА СО АУТИСТИЧЕН СПЕКТАР НА НАРУШУВАЊЕ. (2020). Годишен зборник на Филозофски факултет - Скопје, 73(1), 409-426. https://doi.org/10.37510/godzbo2073419st

Најчитани трудови од истиот автор(и)