РАНИОТ ДЕТСКИ РАЗВОЈ И ЗНАЧЕЊЕТО НА СТАНДАРДИТЕ ЗА РАНО УЧЕЊЕ И РАЗВОЈ КАЈ ДЕЦАТА ОД 0-6 ГОДИНИ
ДОИ:
https://doi.org/10.37510/Клучни зборови:
EARLY LEARNING, CHILD DEVELOPMENT, ELD STANDARDS, PRESCHOOL CHILDRENАпстракт
Првите шест години од животот ce критчни во понатамошниот развој на детето. Првите искуства кои детето ги стекнува во средината ce основа за понатамошниот развој и успех во училиштето и во животот. Раните искуства влијаат врз развојот на мозокот, воспоставувањето на нервните конекции кои понатаму овозможуваат развој на јазичнит е и когнитивните способности, решавањето проблеми, развој на социјалните вештини, однесувањето и емоционалното здравје на детето. Семејството и општеството имаат критична улога во подготвувањето на детето за поагање на училиште.
Заостанувањето во правилниот развој на детето може да биде предизвикано однедостатокна соодветна исхрана, како и несоодветна социјална, јазична и когнитивна стимулација во раниот детски развој.
Движењето за воведување на стандарди cera ce повеке го опфаќа и периодот на раниот и предучилмшниот период. (образование базирано на стандарди). Предучилишното воспитание и образование станува дел на образованието базирано на стандарди кое ги дава посакуваните резултати, стекнатите компетенции или образовните очекувања за децата од 0-б години. Стандардите за рано учење и развој укажуваат што децата знаат и можат да направат на одредена возраст. Тие ce сет од изјави кои даваат информација за детските постигнувања. Овие стандарди може да ce користат за најразлични цели кои ce однесуваат на раниот детски развој.
Преземања
Објавено
Издание
Секција
Дозвола
Авторско право(c) 2009 Лена Алабашовска Дамовска

Овој труд е лиценциран како Creative Commons Attribution 4.0 International License.