АЛТЕРНАТИВНИ ПРИСТАПИ ВО ПЕДАГОГИЈАТА - СПЕЦИФИЧНОСТИ НА ПЕДАГОШКАТА КОНЦЕПЦИЈАТА НА СЕЛЕСТИН ФРЕНЕ

Автори

  • Лена Алабашовска Дамовска Филозофски факултет, УКИМ, Скопје

ДОИ:

https://doi.org/10.37510/

Клучни зборови:

ПЕДАГОГИЈА, АЛТЕРНАТИВНИ ПРИСТАПИ, ФРЕНЕ ПЕДАГОШКА КОНЦЕПЦИЈА

Апстракт

Во првата половина на дваесеттиот век создадена е оригиналната педагошка концепција на францускиот педагог Селестин Френе (Célestin Freinet). Како претставник на реформската педагогија, Френе изнесува сопствени ставови и практични решенија во обидот да ce надминат недостатоците на тогашниот одделенско-предметен часовен систем. Развојот на својата педагошка концепција тој го започнува уште при првиот работен ден во неговото училиште. Неговите идеи биле прифатени од поголемиот дел од стручната јавност во времето кога тој живеел, и тue денес ce перципираат како отворени и погодни за поддршка на воспитно-образовниот процес од бројни следбеници ширум светот.

Преземања

Објавено

2010-12-16

Како да се цитира

АЛТЕРНАТИВНИ ПРИСТАПИ ВО ПЕДАГОГИЈАТА - СПЕЦИФИЧНОСТИ НА ПЕДАГОШКАТА КОНЦЕПЦИЈАТА НА СЕЛЕСТИН ФРЕНЕ. (2010). Годишен зборник на Филозофски факултет - Скопје, 63(1), 19-32. https://doi.org/10.37510/