Интерперсонална комуникација и мотив за помагање кај помагателни професии

Автори

  • Софија Георгиевска Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje , Филозофски факултет, УКИМ, Скопје

ДОИ:

https://doi.org/10.37510/10.37510/godzbo1770341g

Клучни зборови:

КОМУНИКАЦИЈА, ИНТЕРПЕРСОНАЛНА ВЕШТИНА, ПОМАГА ТЕЛНИ ПРОФЕСИИ

Апстракт

Ce покажало дека луѓето од секоја возраст ce способни да научат специфични комуникациски вештини, кои ги подобруваат интерперсоналните односи и го зголемуваат успехот во струката. Вештините во односот со луѓето претставуваат комбинација на добри
интерперсонални еештини (способпост за соработка со другите) и интраперсонални еештини (способност на упраеување со сопствените cmaeoeu и емоции).
Употребата на ефективни стратегии за интерперсонална комуникација од страна на помагателните професии во лични и професионални услови, може да 20 намали стресот, да 20 промовира здравјето и, според тоа, да 20 подобри севкупниот квалитет на животот.
Интерперсоналната комуникација е непосредна, директна комуникација меѓу две или повеќе личности, лице в лице, или со посредство на некој аперсонален медиум. Можеме дa ja одредиме како интеракција во која една личност презентира некои содржини (информации, пораки) на друеа личност за да влијае врз нејзиното однесување или да учествуеа во создавање на ситуации што ќе придонесат во менување на сопствените cmaeoeu и уверувања, односно за да ce помоене усеојувањето на одредени факти и генерализации.

Објавено

2017-12-16

Како да се цитира

Интерперсонална комуникација и мотив за помагање кај помагателни професии. (2017). Годишен зборник на Филозофски факултет - Скопје, 70(1), 341-364. https://doi.org/10.37510/10.37510/godzbo1770341g

Најчитани трудови од истиот автор(и)

1 2 > >>