ИНКЛУЗИВИАТА КУЛТУРА ВО РЕДОВНИТЕ УЧИЛИШТА
ДОИ:
https://doi.org/10.37510/Клучни зборови:
ИНКЛУЗИЈА, ИНКЛУЗИВНА КУЛТУРААпстракт
Инклузивното образовалие е рационален концепт кој ce однесува на севкупна и долготрајна трансформација на институционалните системи во општеството, a особено во образованието. Во оваа трансформација за жал се` уште постојат голем број на важни и нерешени прашања како во теоријата така и во праксата.
Со овој труд сакаме да укажеме на значењето на континуираниот развој на инклузивната култура во редовните училишта. Постојат многу аргументи дека инклузивната култура е највлијателниот аспект во инклузијата. Имено, доколку не постои инклузивна култура и клима тогаш ќе можеме да зборуваме за усешна инклузија без разлика на добрата илклузивна политика и пракса. Резултатите од анализата на ставовите на воспитно-образовниот кадар и родителите, покажуваат дека во иднина е потребно да ce посвети поголемо внимание на овој сегмент кој претставува важен предуслов за успешна инклузија на учениците со посебни образовни потреби.
Преземања
Објавено
Издание
Секција
Дозвола
Авторско право(c) 2009 Даниела Димитрова-Радојичиќ

Овој труд е лиценциран како Creative Commons Attribution 4.0 International License.