ИНКЛУЗИВИАТА КУЛТУРА ВО РЕДОВНИТЕ УЧИЛИШТА

Автори

  • Даниела Димитрова Радојичиќ Филозофски факултет, УКИМ, Скопје
  • Наташа Чичевска-Јованова Филозофски факултет, УКИМ, Скопје

ДОИ:

https://doi.org/10.37510/

Клучни зборови:

ИНКЛУЗИЈА, ИНКЛУЗИВНА КУЛТУРА

Апстракт

Инклузивното образовалие е рационален концепт кој ce однесува на севкупна и долготрајна трансформација на институционалните системи во општеството, a особено во образованието. Во оваа трансформација за жал се` уште постојат голем број на важни и нерешени прашања како во теоријата така и во праксата.
Со овој труд сакаме да укажеме на значењето на континуираниот развој на инклузивната култура во редовните училишта. Постојат многу аргументи дека инклузивната култура е највлијателниот аспект во инклузијата. Имено, доколку не постои инклузивна култура и клима тогаш ќе можеме да зборуваме за усешна инклузија без разлика на добрата илклузивна политика и пракса. Резултатите од анализата на ставовите на воспитно-образовниот кадар и родителите, покажуваат дека во иднина е потребно да ce посвети поголемо внимание на овој сегмент кој претставува важен предуслов за успешна инклузија на учениците со посебни образовни потреби.

Преземања

Објавено

2009-12-16

Како да се цитира

ИНКЛУЗИВИАТА КУЛТУРА ВО РЕДОВНИТЕ УЧИЛИШТА. (2009). Годишен зборник на Филозофски факултет - Скопје, 62(1), 571-581. https://doi.org/10.37510/

Најчитани трудови од истиот автор(и)