ВОВЕДУВАЊЕ КООПЕРАТИВНО УЧЕЊЕ ВО НАСТАВАТА ПО СОВРЕМЕН АНГЛИСКИ ЈАЗИК И СЛЕДЕЊЕ НА НАПРЕДОКОТ ВО УЧЕЊЕТО
(НА КАТЕДРАТА ЗА ПРЕВЕДУВАЊЕ И ТОЛКУВАЊЕ ВО СКОПЈЕ)
ДОИ:
https://doi.org/10.37834/JCP21410059spКлучни зборови:
кооперативно подучување, стратегии на учење, современ англиски јазик, следење напредокАпстракт
Во наставата по современ англиски јазик, класичниот приод уште одамна е заменет со функционален приод. Целта е да се напуштат класичните предавања и пасивното фаќање белешки од страна на студентите и да се воведе интерактивно вклучување и соработка на студентите во процесот на учењето. Целта на овој труд е да се анализираат ефикасните методи на предавање, со посебен фокус врз граматиката. За целите на истражувањето е спроведено истражување меѓу 50 студенти од прва година на Филолошкиот факултет (чиј напредок во учењето е следен два семестри). Резултатите од истражувањето укажуваат на потреба од воведување учење засновано на задачи и примена на стратегии за кооперативно учење, при што се покажува дека методите на настава значително влијаат врз постигнувањата на студентите.Референци
Alsanie, R. and Sabir, M. (2011). Integrating Cooperative Learning in Reading Classrooms: An Investigation of Saudi EFL Learners’ Perception. International Journal of Linguistics, 11 (3): 107-126.
Bérešová, J. (2017). The Impact of the CEFR on Teaching and Testing English in the Local Context. Theory and Practice in Language Studies, 7 (11): 959-964.
Council of Europe. (2011). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Language Policy Unit, Strasbourg.
Ghorbani, M. R. and Nezamoshari, M. (2012). Cooperative Learning Boosts EFL Students’ Grammar Achievement. Theory and Practice in Language Studies, 2 (7): 1465-1471, Academy Publisher Manufactured in Finland.
Hismanoglu, M. and Hismanoglu, S. (2011). Task-based language teaching: What every EFL teacher should do. Procedia Social and Behavioural Sciences 15: 46-52.
Johnson, D. W., Johnson, R. T. and Holubec, E. J. (2008). Cooperation in the Classroom. 8 Edina, Minnesota: Interaction Book Company.
Kezoui, N. (2014). Cooperative Learning Groups in an EFL Grammar Classes: A Learners’ Boost Outcomes. The Case of Second Year EFL Students at Tlemcen University. [Unpublished PhD Dissertation]. University of Tlemcen.
Reem A. and Mona S. (2019). Integrating Cooperative Learning in Reading Classrooms: An Investigation of Saudi EFL Learners' Perception. International Journal of Linguistics 11 (3):107-126.
Richards, J. C. and Rodgers, T. S. (2001). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge University Press.
Sazdovska-Pigulovska, M. (2017). Implementing a Learner-Centred Teaching Approach in the Field of Philology. International Journal Knowledge in Practice, 20 (1): 83-86
Slavin, R. E. (1991). Student Team Learning: A Practical Guide to Cooperative Learning. Washington DC: National Education Association.
Slavin, R. E. (1994). Student teams – achievement divisions: STAD. Using Student Team Learning, 2(1): 14–18, 20–21, 23–26, 43–47
Преземања
Објавено
Издание
Секција
Дозвола
Copyright © 2014 Blaže Koneski Faculty of Philology, Skopje
Journal of Contemporary Philology (JCP)
Современа филологија