ВИСОКОТО ОБРАЗОВАНИЕ KAKO АМБИЕНТ ЗА КРИТИЧКО МИСЛЕЊЕ
ДОИ:
https://doi.org/10.37510/Клучни зборови:
ВИСОКО ОБРАЗОВАНИЕ, УНИВЕРЗИТЕТСКА НАСТАВА, КРИТИЧКО МИСЛЕЊЕАпстракт
Во трудот ce актуелизира потребата од критичко мислење и негоеата важност во организирањето и реализацијата на процесот на поучуеање иучење во високото образование. Поаѓајќи
од современите реформски промени кои ce uuuijupanu со документите на Болоњскиот процес, најнстред ce врши преиспитување на целите и задачите на високото образование, односно на знаењата
и способностите кои треба да ги градат студентите за ереме на академскиот живот. Потоа ce дава кус историски приказ на карактеристиките иусловите во кои ce ocтвapyea универзитетската настава во текот на петдеценискиот слободен развој на еисокото образование во Македонија, како неопходен контекст за присуството на критичкото мислење во поучуваљето и учењето.
Главно внимание во трудот ce noceemyea на градењето амбиент за критичко мислење во високото образоеание кој ce разгледува на макро и микро план. Од една страна, ce укажува на потребата од
креирање академска средина која поддржува критичко мислење, при што ce наеедуеаат неколку клучни предуслови за нејзина реализација, кои ce однесуваат на организацијата на наставата и улогата на универзитетскиот наставник. Од друга страна, критичкото мислење ce cmaea и во функција на остварувањето на непосредната воспитно-образовна работа со студентите за време на часовите, при што ce посочуваат и анализираат повеќе услови кои ce неоходни за негово стимулирање.
Преземања
Објавено
Издание
Секција
Дозвола
Авторско право(c) 2011 Сузана Миовска-Спасева

Овој труд е лиценциран како Creative Commons Attribution 4.0 International License.